به گزارش خبرگزاری بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مناسبت بعثت پیامبر اکرم سلام الله علیها و اعیاد شعبانیه دهمین مرحله از پویش کمک مومنانه توسط گروه های جهادی با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) محله اسلامی سرخحصار برگزار گردید.

در این راستا محسن کرمی ناوه کش مسئول گروه جهادی شهید همت ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و گروه های جهادی که در این امر خیر حضور داشتند اشاره به اقدام در تهیه (۵٠٠) بسته معیشتی و (۳) سری جهیزیه ۲ راس گوسفند، ماهی، غذای گرم، 12000 هزار قرص نان، عیدی برای ایتام،  واریز پول به حساب مددجویان درجه اول و...  نموده است.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی خواهر و برادر مسجد در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و نیازمندان محل گفت: خدمت ‌رسانی گروه های جهادی در این شرایط دشوار واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد و استقامت و بردباری آن‌ها ستودنی است زیرا آن ها بدون هیچ انتظاری برای برداشتن باری از دوش نظام سلامت آستین همت را بالا زده اند.
ایشان خاطرنشان کرد: این روزها و ایام تمام خواهد شد اما این اقدامات و ایثار تلاشگران بی ادعا در تاریخ ماندگار خواهد شد و قطعاً این جهادگران سرمشق و الگویی روشن برای همه مردم خواهند بود.

محسن کرمی ابراز امیدواری کرد با حول و قوه الهی و عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) و با تلاش متولیان مسجد، گروه های جهادی، خیرین و همکاری مردم شریف محله، به مشکلاتی که ویروس کرونا  برای اقشار ضعیف محل به وجود آورده غلبه خواهیم کرد و در کنار این عزیزان خواهیم بود. 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.