آغاز عملیات جهادی سلامت توسط بسیجیان شهرستان قدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی گفت: با همکاری نیروهای جهادی و بسیجی عملیات جهادی سلامت جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حمایت مردم و مسئولین در مناطق محروم از روز شنبه اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بسیج سازندگی استان تهران، جلسه قرارگاه محرومیت زدایی به صورت فوق العاده با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، شهردار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن جلسات امام جمعه برگزار شد.

حسین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با اشاره به اقدامات و همکاری نیروهای جهادی و بسیج در عملیات جهادی سلامت، اظهار داشت: کمک به حفظ سلامتی مردم برای همه مسئولان و دست اندرکاران این امر ضروری و لازم است.

وی با اشاره به آمادگی گروه های جهادی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: عملیات جهادی سلامت با همکاری نیروهای جهادی و انقلابی در قالب تیم های مشخص شده در مناطق محروم آغاز خواهد شد. این عملیات شامل ضدعفونی معابر، مراکز و خیابان ها، تهیه، بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی، به صورت میدانی است که از روز شنبه با حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولین اجرا می شود.

حسین میرشریفی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس بیان داشت: در اجرای این طرح، بسته های بهداشتی با رعایت نکات ایمنی و سلامت به خانواده ها داده شده و دستورالعمل استفاده از مواد ضدعفونی کننده در هر بسته درج خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.