رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت در استان تهران

رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت در استان تهران زیر نظر سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با حضور هزاران جهادگر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بسیج سازندگی استان تهران ،رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت در استان تهران امروز توسط سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با حضور صدها جهادگر آغاز شد.

رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران همراه با توزیع اقلام و بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین ۲۵ هزار خانواده مستضعف در استان تهران با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران و هزاران جهادگر استان آغاز شد.

سردار حسن زاده طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این رزمایش بزرگ اعلام کرد: مدتی است ایران و بسیاری از کشورها در مواجهه با بیماری کرونا دارای مشکلات قابل توجهی شدند که از چند هفته گذشته برابر فرمان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سپاه‌های استانی به ویژه سپاه سیدالشهداء استان تهران فعالیت خود را برای مقابله با این بیماری و کمک هرچه بیشتر به مردم در سطح استان تهران آغاز کرد. البته بعد از فرمان رهبری خطاب به نیروهای مسلح بنا شد سپاه سیدالشهداء با تمام توان و تجربیات و نیروهای پاسدار و بسیجی و جهادگر که در همه بحران‌ها حضور دارند را به نحوی موثرتر و پیگیرتر به کار بگیرد.

تلاش شبانه روزی ۱۵۰۰۰ گروه جهادی سلامت در سراسر استان تهران

سردار حسن زاده در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از تمهیدات این رزمایش بزرگ برای مقابله با بحران بیماری کرونا در کشور پرداخت و تو.ضیح داد: امروز ۱۵ هزار گروه جهادی در عرصه تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین اقدام به ضدعفونی کردن مراکز و محلات و همچنین در عرصه اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی و توزیع بسته‌های بهداشتی برای خانواده‌های ساکن در حاشیه استان تهران که کمتر از امکانات بهداشتی مناسب برخوردار هستند، فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران توضیح داد: در راستای این رزمایش ۲۵ هزار بسته بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک و همچنین ۲۵ هزار بسته معیشتی در سراسر استان در محلات بلوک بندی شده توسط جهادگران ما توزیع می‌شود و امیدواریم با توزیع این بسته‌ها و توصیه‌های بهداشتی درب منازل ، برای پایش سلامت و بهداشتی در آینده نزدیک شاهد کاهش مبتلایان و کنترل این بیماری و در آینده نزدیک شکست این بیماری باشیم.

وی ادامه داد: از همه جهادگران ، بسیجیان ، فرماندهان سپاه‌های شهرستانی و مردم عزیر استان تهران که با انگیزه خالصانه و بانیان این امر خیر تشکر می‌کنم و باید تاکید کنم که اگر امروز ۵۰ هزار بسته حمایتی بین مردم استان تهران توزیع می‌شود ، بخش اعظم آن توسط سپاه و بخشی قابل توجه دیگری توسط خیرین تهیه شده است و حالا ما باید این وحدت را برای شکست کرونا ادامه دهیم و شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم. اکنون جا دارد از همه کادر پزشکی که ایثارگرانه و جهادگرانه به مردم خدمت می‌کنند ، یاد کنیم و همچنین قدردان شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت و شهدای مدافع سلامت که جان خود را تقدیم سلامت مردم کردند، باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.