سبز پوشان سپاه پاسداران اولین گروه های انقلابی در میدان خدمت

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی در کنار مردم و برای مردم حضور مستمر و فعال دارد گفت: سپاه جزء اولین گروه های انقلابی در میدان خدمت حاضر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بسیج سازندگی استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین ملکی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال 57 به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با تدبیر الهی خود و تیزبینی و آینده نگری حکیمانه برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و حفظ ارزش های آن، سپاه پاسداران را تشکیل دادند.

وی افزود: یکی دیگر از دغدغه های امام خمینی(ره) که در بیانات ایشان نیز می باشد، صدود انقلاب اسلامی بود و امروز سپاه پاسداران توانسته انقلاب اسلامی ایران را به کل دنیا صادر کند و نمونه بارز آن سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است که به عنوان یک سرباز ولایت در دنیا معروف و مشهور بود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با اشاره به جایگاه سپاه در جامعه گفت: امروزه جایگاه و نقش سپاه در جامعه یک جایگاه بسیار عظیم و ارزشمندی است. سپاه پاسداران علاوه بر حضور در عرصه های دفاعی و امنیتی در کنار مردم و برای مردم است. و در تمام مشکلات پیش آمده برای جامعه حضور مستمر و فعال داشته است. که می توان به ریشه کنی فلج اطفال، سازندگی پس از جنگ تحمیلی، زلزله و سیل اشاره کرد. سپاه جزء اولین گروه های انقلابی در میدان خدمت حاضر شده است.

وی ادامه داد: این روزها که ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرده، سپاه نیز از همان روزهای اول تا کنون با تمام توان و قدرت نیروهای انسانی و امکانات در کنار مدافعان سلامت و کادر درمانی بیشترین حضور را داشته است. همچنین در کمک رسانی به نیازمندان در بحث معیشت که اقدامات بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی بیان داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در دیدار با پاسداران به مناسبت روز پاسدار فرمودند: “من از سپاه رضایت دارم”. این اعلام رضایت ولی امر مسلمین از سپاه، بهترین مدال افتخار برای سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.