تخصیص ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان به شهرقدس

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و در ادامه رزمایش مواسات، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی به قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان قدس اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و به نقل از خبرگزاری فارس از شهرقدس، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نشست بررسی مشکلات محرومین و نیازمندان که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد، اظهار کرد: شرایط سخت و خاصی در مسائل اقتصادی و معیشتی کشور ایجاد شده و با توجه به تورم موجود، فشار زیادی به مردم و در سطوح پایین اقشار جامعه وارد می‌شود.

وی افزود: در این راستا در بخش زیرساخت‌های شهری لازم است پروژه‌های نیمه کاره به اتمام برسد و تا اتمام آن‌ها، پروژه جدیدی آغاز نشود و بازسازی پروژه‌ها پیگیری شود. در این زمینه لازم است اولویت بندی اهمیت داشته و بنیاد مستضعفان با توجه به تراکم جمعیتی شهرستان قدس آماده همکاری در اتمام پروژه‌ها را دارد.

رئیس بنیاد مستضعان تصریح کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و در ادامه طرح رزمایش مواسات و راه اندازی نهضت تعاون و احسان و رسیدگی بیشتر به مردم با کمک دستگاه‌های مختلف آمادگی کمک رسانی است اما برخی از مردم تحت پوشش ادارات کمک رسان مانند کمیته امداد و بهزیستی نیستند که با شناسایی این افراد که یک ترکیب جمعیتی شهرستانی را تشکیل می‌دهند با همکاری امام جمعه، بسیج، بهزیستی، کمیته امداد و سایر ادارات تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی بنیاد مستضعفان به شهرستان قدس اختصاص داده می‌شود.

به گزارش فارس، در شهرستان قدس ۳۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که این تعداد شامل ۶۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان را شامل می‌شوند. ۲۸۰۰ نفر معلول و ۲۳۵ خانواده بدسرپرست و بی‌سرپرست تحت پوشش اداره بهزیستی هستند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.