مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهر قدس تشریح کرد

ابتکار جالب صندوق قرض‌الحسنه حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) در روزهای کرونایی

سلمان‌پور با اشاره به ابتکار جالب صندوق قرض‌الحسنه حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) شهر قدس در روزهای کرونایی، گفت: فراخوان جمع‌آوری پول برای اعطای وام به محرومان اعلام و طی آن مبالغ چشمگیری به صندوق اعطاء شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران؛ «زینب سلمان پور» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان درباره ابتکار جالب حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) شهر قدس برای کمک به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا، اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امام محمد باقر (ع) حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان قدس با همدلی و همراهی طلاب، اساتید و کادر خود به کمک خانواده های آسیب دیده شغلی در روزهای کرونایی رفته است.

 

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهر قدس افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تبعات شغلی و اقتصادی ناشی از آن، حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) با فراخوانی از طلاب، اساتید و کادر دعوت کرد تا چنانچه می‌توانند مبالغی را که در حال حاضر به آن نیازی ندارند در صندوق به ودیعه بگذارند که به وسیله آن بتوان به خانواده‌های طلاب و دانش آموختگانی که به تبع این ویروس دچار مشکلات مالی و شغلی شده اند، وام اهدا کند.

 

سلیمان پور در این خصوص ابراز کرد: این طرح از ابتدای سال 99 آغاز و به حمدالله استقبال خوبی از آن شده است، به گونه‌ای که موجودی صندوق به طرز چشمگیری افزایش یافته و تاکنون موفق شده ایم به بالغ بر 20 نفر از درخواست کنندگان در این خصوص وام اهدا کنیم.

 

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) قدس افزود: بازپرداخت این وام ها بعد از عبور از بحران ویروس کرونا است که ان شاء الله طی اقساط ۱۰ ماهه دریافت می شود.

 

وی با بیان اینکه سعی شده است تمام مراحل به صورت غیرحضوری انجام پذیرد، گفت: مسئولیت این اقدام بر عهده معاونت مالی حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) قرار گرفته است.

 

سلیمان پور در پایان با تشکر از همه کسانی که در این طرح شرکت کردند و در افزایش موجودی صندوق سهیم بودند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که به مدد الهی و همت دوستان این جهاد مالی همچنان ادامه پیدا کند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.